بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت
سرخط خبرها

نقل و انتقالات پرسپولیس چه زمانی به پایان می‌رسد؟

  • کد خبر: ۱۱۵۴۶۰
  • ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
نقل و انتقالات پرسپولیس چه زمانی به پایان می‌رسد؟
روند نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس احتمالا با جذب یکی دو بازیکن دیگر تمام خواهد شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس تا امروز توانسته با بازیکنان زیادی قرارداد ببندد و قرارداد تمام بازیکنان مدنظر یحیی گل‌محمدی را هم تمدید کند. در همین خصوص کاسیانو مهاجم برزیلی ویزلا پرتغال جدیدترین خرید سرخپوشان است تا پرسپولیسی‌ها همچنان در این پنجره نقل‌وانتقالاتی فعال باشند.

با این وجود شنیده می‌شود فعالیت نقل‌وانتقالاتی تابستانی پرسپولیس با جذب دو بازیکن بزرگسال دیگر بسته می‌شود. منهای کاسیانو، یک مهاجم خارجی دیگر در لیست پرسپولیس قرارداد. همچنین احتمالا از بین رضا اسدی و احمد نوراللهی هم یک نفر برای فصل آینده پیراهن پرسپولیس را می‌پوشد. با جذب یک مهاجم و یک هافبک کار نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس در این پنجره تمام می‌شود. البته گفته می‌شود نوراللهی در الاهلی ماندنی خواهد بود و اسدی هم شاید در پرسپولیس نماند!

البته ذکر این نکته ضروری است که ممکن است پرسپولیس با جذب یک تا ۳ بازیکن جوان که سهمیه بزرگسال هم نیستند روی بیاورد تا در این بخش هم از تیم‌های دیگر عقب نماند. این در شرایطی است که شنیده می‌شود یحیی گل‌محمدی به شدت به دنبال جذب چند بازیکن جوان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->